Доставка

Условия на доставка

В сила от 15.05.2018 г.

Поръчки за стоки на склад, направени до 14.00 часа се доставят в рамките на следващия работен ден за София и в рамките на два работни дни за страната.

Поръчки за стоки на склад, направени след 14.00 часа, или в неработен ден (събота, неделя, официални празници), се доставят в рамките на два работни дни за София и в рамките на три работни дни за доставки извън София.

Някои продукти са с удължен срок на доставка поради необходимо технологично време за внос, производство или съобразяване с индивидуалните изисквания на клиента. Пример за такива продукти са мебелите, когато са по поръчка или трябва да се направи внос от чужбина. Повече информация за конкретните срокове на доставка ще получите  от нашите търговски представители.

Цена на доставката

За поръчки на стойност над  180 лв. без ДДС, доставката е безплатна за територията на Република България, а под този праг е както следва:

  • До 3 кг – 3,00 лв
  • От 3 кг до 7 кг – 5,00 лв
  • Над 7 кг – 8 лв

При доставка на  стандартни палетни пратки /евро палет с размери 120 х 80 см и тегло до 750 кг/, доставката е безплатна за дестинациите от приложения списък тукосвен ако в описанието на продукта изрично не е упоменато друго.

Внимание! За дестинациите извън него, клиента ще бъде уведомен за възможността за доставка и конкретните условия и цена. Експедицията ще бъде направена само след изричното потвърждение на клиента за избор на куриерска компания предложена от нас и цена или потвърждение от него за експедиция с куриерска компания по негов избор и за негова сметка. Същите условия важат и за нестандартни палетни пратки и специфични пратки с обемно тегло.

Стандартната доставка на палетни пратки, мебели и офис оборудване се извършва до партер на посочения адрес.

Предаване на стоката

Стоката се предава на Клиента или на трето лице, което приема и потвърждава получаването на същата от името на Клиента като подписва придружаващите стоката документи. В случай, че Клиентът не бъде намерен в срока за доставка на посочения от него адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на стоката в този срок, BigMarket се освобождава от задължението си да достави заявената за закупуване стока. Клиентът може да потвърди желанието си да получи стоката и след изтичане на срока за доставка, в който не е бил намерен на адреса, като поема всички разходи по повторната доставка. В този случай започва да тече съответно нов срок за доставка от момента на потвърждението по предходното изречение.

Клиентът има право да откаже да получи заявената от него за покупка стока,само  когато:

  • доставената стока явно не съответства на поръчаната от него и това може да се установи чрез обикновения й преглед;
  • при транспортирането стоката или нейната опаковка е била повредена.

ВАЖНО: 

  • При доставка с куриер, претенции за количествени несъответствия в транспортни единици (пакети, кашони, палети) и видими дефекти по тях могат да бъдат предявени само в момента на доставка. В тези случаи, Клиентът изисква от служителя на куриерската компания да бъде отразено в документите и да се попълни задължително т.нар. "Двустранен протокол за увредена пратка", като доказателство за предявяване на рекламация. Липсата на такъв протокол освобождава Ронос ООД от отговорността от по-нататъшно предявяване на рекламация за увредена стока. Клиентът попълва и Формата за рекламация в сайта или я изпраща в друг писмен вариант на адреса на  дружеството за решаване .
  • При доставка, извършена от служител на BigMarket, претенции за количествени и видими качествени несъответствия на съдържанието на пратката, могат да бъдат предявени само в момента на доставка, чрез попълване на "Протокол за рекламация" в сайта или се предава на служителя, извършил доставката.

След получаване на стоката в заканоустановения срок, Клиентът има право да отправи рекламация при наличието на съществен недостатък, който не е могъл да бъде установен при обикновен преглед на същата. В този случай, Клиентът може да поиска доставената му стока да бъде заменена или да му бъде възстановена сумата през формата за рекламации в сайта на BigMarket и тя ще бъде решена, съгласно разпоредбите на действащото българско законодателство.